ceturtdiena, 2011. gada 5. maijs

Par darbu

Sveikiņi!

Šodienas aktuālā tēma- mērķtiecība un zināšana, ko tad es īsti vēlos dzīvē darīt. Tā man nav piemitusi daudz vai piemitusi ļoti mazās devās. Bet šodien esmu nolēmusi sākt to izkopt. Galu galā, tās taču ir tikai mūsu domas, kas mēs esam un kas mēs neesam, vai ne? Un kāpēc kādu foršu rakstura iezīmi nevarētu vienkārši iemācīties? Psihologi apgalvo- jāatkārto jauniemācītais 21 dienu un tas nostiprināsies par paradumu. Bet kāpēc es to vispār sāku rakstīt? Nu, šodien man bija darba intervija. Jomā, kurā man pieredzes nav, bet es ļoti vēlos darboties.. Un mērķtiecība tur būs vajadzīga, kaut vai tāpēc, lai sasniegtu cilvēka cienīgu algas līmeni un apgūtu apmācību programmu. Manī, protams, ir jautājumi- vai ir vērts darīt darbu, uz kuru iesi ar prieku, par dauuudz mazāku samaksu, nekā, piemēram, Anglijā zemenes vākt? (es esmu strādājusi ārzemēs par normālu samaksu, varu jums sacīt, īpaši laimīgāka no tā es nekļuvu). Vai esmu gatava veltīt pašmācībai vismaz pusgadu- gadu? Vai spēšu cīnīties ar sevī un visos piemītošo lielo slinkumu? Manas atbildes uz šiem jautājumiem ir - es spēšu!!!
Un tā būs lieliska pieredze. Padomājiet arī jūs- vai 35 gadi ir laiks, kad jau par vēlu mainīt karjeru? Nē, protams, nav par vēlu un arī 40 un 50-mit nav. Uzdrošinies arī tu! Skaties, kad dzīve piedāvā tev izdevības, nepalaid garām. Varbūt otras iespējas nebūs. Un šī, lai cik dīvaini nebūtu, man IR OTRĀ iespēja (vienreiz, pirms 5 gadiem bija šāda izvēle, bet es tai vēl nebiju gatava- bet esmu ļooti gatava šoreiz, ja saņemšu uzaicinājumu uz apmācību). Vēl, man šķiet, ļoti svarīgi ir, ar kādu sajūtu tu atgriezies pēc intervijas (es domāju atmosfēra birojā, saruna ar intervētāju utml). Un man šodien šī sajūta bija laba. (pēdējā laikā, kā jau esat nopratuši, darbiņu meklējot, esmu daudz pa intervijām pastaigājusi).
Un pašlaik man galvenais ir gūt šo pieredzi. Jā, varbūt jau rīt vai pēc nostrādāta mēneša es domāšu savādāk.. bet pašlaik tas ir mans viedoklis. Punkts un basta!
P.S. Man patika no Draugiem.lv domugrauds: Pati vērtīgākā īpašība dzīvē – mūžīga zinātkāre, kas gadu gaitā neizsīkst un atdzimst katru rītu no jauna.(pievienojos).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru